onsdag 15 november 2017

MARRAKESH


 Lampa PR Home, korgar min webshop, spegel köpt i en butik i Lindesberg, lärkkrans handgjord, pall loppisfynd.


Jag knåpade ihop några kransar av lärkgrenar härom kvällen. Ju spretigare desto finare tycker jag.

 
Hej!

Äntligen kan man pusta ut efter en intensiv vecka med huset fullt av snickare och målare. Hallen är färdigmålad och här ovanför ser ni resultatet. Vi skulle målat den i ljusgrått men vi ångrade oss i sista minuten. Färgen heter "Marrakesh" och färgkoden är 3606-Y29R, det är en varm, behaglig brungrå färg. Jag bara älskar den! Vi har lite kvar att göra i hallen.. Det ska läggas in nytt golv (och eventuellt klinkers), garderobsdörrarna ska bytas ut och målas in i samma färg som väggen, spaljén i trapphuset samt den avlånga hallen till sovrummen ska målas och sen ska det dit nya golvlister. Hoppas att lillebror stannar kvar i magen till beräknat förlossningsdatum så jag hinner med allt :) Tänk att det bara är 10 veckor kvar tills vi får träffa honom.

Kram

Inga kommentarer: