torsdag 14 september 2017

TAPETRIVNINGEN FORTSÄTTER


  Hej igen

Här är en bild som jag fotade förra veckan. Då det inte finns så mycket kvar att göra i sovrummet så har jag börjat riva tapeterna i vardagsrummet. Det tar lite tid men det blir bäst i slutändan. Under strukturtapeterna så hittade jag den här tjusiga originaltapeten :) Inte riktigt i min smak.. Igår hann jag klart med ena väggen så nu har jag bara en vägg kvar att riva sen kan vi börja spackla igen. 

Imorgon kommer hantverkaren och ska kika på hallen. Vi funderar nämligen på att lägga klinkers i halva hallen, precis i början när man kommer in. Vardagsrummet och hallen sitter ihop så vi kan inte börja lägga golvet i vardagsrummet för ens vi har bestämt oss om vi ska ha klinkers i hallen eller inte.

Ni som har trägolv i hallen, har ni något tips på snygga och slitstarka dörrmattor som är lite större?

Inga kommentarer: