söndag 13 augusti 2017

VECKA 16


Hej!

Hoppas att veckan har vart bra? Här har det vart fullt upp minsann. Vi har kört över alla kartonger och saker till huset så nu är det bara möblerna kvar. Det sista flyttlasset går på lördag. I torsdags var vi till banken och skrev på alla papper. Nu är vi äntligen husägare!! Vi firade såklart med bubbel på kvällen i den varma kvällssolen. Jag passade även på att ta några bilder på min nya klänning från Kappahl. Hur fin? Perfekt att den går att knäppa upp ju större magen blir. Tänker mig att det kanske blir nästa års midsommarklänning.

Just nu är jag i vecka 16 och illamåendet har börjat blivit lite bättre. Det är fortfarande värst på morgon och kväll men det är inte alls som förut. Det enda som jag är sugen på är knäckebröd med tomater och sallad. Annars känns allt som vanligt. Magen växer och jag är fortfarande jättetrött om dagarna. Tur att Julia sover middag två gånger om dagen så jag också får sova lite :)

Kram!!

Inga kommentarer: