söndag 27 augusti 2017

MORGONSTUND

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos och innehåller adlinks) 

Vårt lilla växthus. Nästa sommar ska jag plantera sallad, tomater och lite annat gott där inne.


Morgonsolen kikar fram genom äppelträdet.


Fårskinnsfäll från Ellos. Jag tänkte ha det i nya soffan som jag beställde hem imorse.


Jag tycker så mycket om fårskinnen från Shepherd. De är så himla fina! Ett måste nu till hösten.


Hej

Hoppas att ni har haft en skön helg? Vi har spenderat helgen ute i det fina vädret, förutom i fredags då vi var på Formex hela dagen. Jag gjorde så fina inköp till webshopen! Tänkte skriva ett inlägg om det lite senare i veckan och visa vad jag har beställt hem bland annat. 

Den stora korgen på bilden ovanför fyndade jag för några veckor sedan. Just nu står den inne i växthusen i väntan på sin rätta plats. Korgar kan man inte ha för många utav eller hur? :)

Kram

Inga kommentarer: