söndag 30 juli 2017

VAGGA


En fin gammal vagga i vitt.


Hej!

Tusen tack för alla fina grattishälsningar här, på facebook och på instagram. Här är mitt senaste köp, en fin gammal vagga som jag hittade på "köp & sälj" för 300 kr. Jag ångrade att vi inte köpte någon vagga till Julia så den här kommer bli perfekt till bebisen. Jag tänkte även beställa hem en annan vagga så vi har två, en till sovrummet och en till vardagsrummet.

Den här graviditeten är så annorlunda om man jämför med min första. Den här gången mår jag illa på nätterna när jag vaknar, det gjorde jag inte första gången. Jag har tusen finnar i ansiktet, jag hade bara några få i början med Julia. Nu på kvällarna så kan jag bara äta knäckemackor med färska tomater och sallad på. Förra gången när jag var gravid så kunde jag absolut inte äta grönsaker, mådde illa av bara tanken, då var jag bara sugen på fet mat och kalla pannkakor. 

Undrar om det är en liten lillasyster eller lillebror där inne? :)

Kram!!

Inga kommentarer: