onsdag 22 mars 2017

VINYLGOLV

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Tarkett och innehåller adlinks)


Här kommer en liten "sneak peak" på Julias rum. Ett fint och naturtroget vinylgolv från Tarkett.


Hej igen!

Idag har mattläggaren äntligen vart här och lagt in det nya vinylgolvet från Tarkett. Jag är så himla nöjd med både mönstret och den gråa färgen. Det blev precis som jag hade tänkt mig! Jag bara älskar att mattan ser ut som gamla golvbrädor. Vinylgolv är ju perfekt att lägga in i ett barnrum. Golvet är slitstarkt och tåligt samtidigt som det är mjukt att leka och krypa runt på. Perfekt för en liten bebis :) Jag tror verkligen att Julia kommer att trivas bra inne i sitt nya rum. För er som är sugna på ett likadant vinylgolv så heter det "Tarkett Extra Legacy Oak Light Grey" och ni hittar det här

Fler bilder på golvet och Julias rum kommer snart så håll utkik vettja!

Inga kommentarer: