måndag 6 mars 2017

SÖTASTE DOCKSÄNGEN


Här kommer en liten "sneak peak" på Julias rum. Docksängen fyndande jag för 30 kr förra veckan.


Den här söta kudden sydde Laila till Julia när hon fortfarande låg i magen.


Det blev så mycket färg över när vi målade sovrummet så jag målade om Julias rum också.


Hej!

Dagarna går så fort så jag hinner knappt kika in här :) Vi har precis målat om Julias rum och nu väntar vi på att få hem ett fint vinylgolv som vi har beställt från Tarkett. På väggarna tänkte jag hänga upp dem här söta djuraffischerna, jag måste bara ta mig i kragen och tillverka egna små ramar först. Sen tänkte jag måla ramarna i samma färg som väggen nämligen. Det kommer nog bli jättefint. Jag längtar tills golvet är lagt, då kan man äntligen få börja "piffa". Jag har beställt hem ett tipi tält också, hoppas att det är lika fint i verkligheten som på bild. 

/Linda

Inga kommentarer: