torsdag 5 januari 2017

FÖRRA ÅRET


Spegel loppisfynd, ljusstakar min webshop, nattlinnen Lindex, knoppbräda IKEA.


Linnepåslakan H&M, volangörngott Ellos, pläd min webshop, sänghimmel IKEA.


Godmorgon!

Här ovanför ser ni lite nya bilder från sovrummet.

Förra året kommer jag att minnas för evigt. Ett helt år av obeskrivlig lycka, glädje och så mycket kärlek. Året då jag blev rikast i hela världen.. Lyckan att bli förälder till världens sötaste lilla tjej. Vi gick även på ett mysigt sommarbröllop nere vid sjön.. Mattias syster med familj kom hem från USA över sommaren.. Julias fina dop.. Ett år med många lyckliga minnen att spara i hjärtat. Det ska bli spännande att se vad det här året har att bjuda på.

Nu ska jag fortsätta att jobba lite, det kommer nämligen en leverans med nya varor idag :)

Inga kommentarer: