tisdag 27 september 2016

LUNCH OCH LITE KÖK


Farmors gamla spetsduk pryder köksbordet fortfarande. Under den så har jag lagt en linneduk från Hemtex. 


Stege/vitt porslin loppisfynd, hyllplan/vinglas IKEA, spegel/hink/kökshandduk min webshop.


Hösten har äntligen fått flyttat in i köket. Nu när det inte finns några sommarblommor att plocka in från trädgården så har jag tagit in några kvistar från äppelträdet istället.


Bästa köpet! Min älskade kristallkrona.. Jag skulle vilja ha en kristallkrona i varje rum.


Godkväll!

Vad roligt att det är så många som har hittat hit igen, välkomna :) Våran dag började tidigt, Julia vaknade klockan 06.00 imorse. Hon somnade kl 18.30 igår kväll så det är väl inte så konstigt att hon vaknade tidigt. Mamma skrev och frågade om vi ville komma över på lunch så vi åkte in till stan efter morgonkaffet. Vi passade även på att hälsa på min mormor. Så fort Julia träffar sin gammelmormor skiner hon upp och ler. Tänk att hon föddes på hennes 92 års dag. Jag hoppas verkligen att de får fira sin födelsedag tillsammans nästa år :)

Har ni haft en bra dag?

Kram

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Så mysigt du har det hemma ;)
Och grattis till lilla Julia !
Må så gott !
Kram bia