tisdag 14 juni 2016

GÅRDAGEN


Det bästa med hallen är att den är så rymlig och ljus.


Trasmatta Åhléns, korgstol/gardiner/lampskärm IKEA, marmorljus/virkad pläd/kuddfodral min webshop, bord/stege loppisfynd.


Plädar från Ib Laursen (finns ej att få tag på längre), byrå loppisfynd, brödkorg/kanna min webshop.


Vitrinskåp IKEA (jag har satt upp gardiner i det), korgar min webshop, anka i trä Affari (finns ej att få tag på längre).


Kvällssolen skiner in i vardagsrummet så fint.


Hej!

Här kommer lite bilder från gårdagen. Jag var bara tvungen att ta fram kameran igår kväll när kvällssolen sken in så fint i vardagsrummet :) Igår började jag dagen med en långpromenad i solen följt av en kopp kaffe ute i trädgården. Bästa sättet att börja veckan på! På eftermiddagen så satte jag mig ner och gjorde klart bokföringen. Tänkte att det är lika bra att få den klar innan förlossningen. Idag tänkte jag spendera dagen utomhus, det är lika bra att passa på att njuta av det fina vädret nu eftersom att det ser ut att kunna bli sämre i slutet av veckan. Vet ni? Idag är det bara tio dagar kvar till midsommarafton. Jag tror aldrig att jag har längtat så mycket i hela mitt liv :)

Hoppas att ni får en fin och solig tisdag!

Inga kommentarer: