tisdag 22 mars 2016

TRÄBACK


Sprang på den här gamla träbacken inne på Öob i lördags. Jag var inne och kikade på exakt likadana träbackar på blomsteraffären, där kostade de mellan 250-399 kr. Den här fick jag betala 79 kr för.


Idag tog jag in några syrenkvistar från trädgården som jag tänkte sätta fjädrar i nu till påsk.


Hej igen!

Har ni haft en bra tisdag? Jag har ägnat mig åt att packa lite beställningar idag. Här har det snöat hela dagen, som tur är så ligger det inte kvar på marken. Imorgon ska jag göra klart bokföringen hade jag tänkt och försöka jobba av så mycket som jag kan, det vore skönt om jag också fick vara lite långledig nu i påsk.. Sova ut, äta god mat, umgås med familjen, få njuta av härligt vårväder ute i trädgården och äta mängder med godis. Det vore ju inte helt fel :)

Kram

1 kommentar:

Anna sa...

Tack för tipset om träbacken! Jag sprang in på ÖoB och köpte mig en jag med :)