onsdag 30 mars 2016

SOVRUM & KÖK


Kökssoffa Blocketfynd, fönsterram/korg loppisfynd, vimplar Miniroom, virkad pläd/kuddfodral min webshop, sänghimmel IKEA, överkast/sängkappa Jotex (köpt för flera år sen).


Den här fina zinkkorgen kom med leveransen från Ib Laursen idag, finns att beställa i min webshop.


Korgar/ljusstakar/kanna min webshop, krysstolar/bord EM möber, trasmatta Åhléns, pinnstol/kristallkrona loppisfynd, spetsgardin/linneduk Hemtex, vita gardiner i fönstret IKEA.


Hej igen!

Hoppas att ni har haft en bra onsdag? Jag har haft fullt upp med att bära in alla nya varor på lagret och lägga in dem i webshopen :) Jag tycker att det är så fint att blanda rotting med zink, speciellt i köket. Kristallkronan och ljusstakarna i fattigmanssilver bryter av det hårda och gör det lite mer "romantiskt". Nu ska jag skruva tillbaka alla beslag på byrån, den är färdigmålad och klar. Visar resultatet imorgon!

Kram

Inga kommentarer: