tisdag 22 mars 2016

SÖTASTE KLÄNNINGEN


Godmorgon!

Den här somriga klänningen från Newbie fick vi av mamma i helgen. Jag var bara tvungen att åka in till stan i lördags och köpa solhatten i samma mönster :) Åh, vad jag längtar efter våran lilla tjej när jag står och viker hennes kläder. Vi har fått ihop det mesta i klädväg men jag har lite kvar på inköpslistan som ska inhandlas:

Tröjor
Kortärmad omlottbody
Pyjamas
Tunn filt
Madrass till skötbordet
Mjuka handdukar

Om några veckor ska vi hämta hem skötbordet, barnvagnen, badbaljan och bilbarnstolen. När vi har fått i ordning skötbordet så tänkte jag köpa hem lite blöjor, salvor, tvättlappar, oljor, nagelsax, bomullspinnar, en febertermometer och lite andra saker till mig som kan vara bra att ha hemma efter förlossningen.

Hoppas att ni får en fin tisdag!

Inga kommentarer: