torsdag 11 februari 2016

VARDAGSRUM


Här ligger tröttis vargen och tar igen sig efter morgonpromenaden. Har ni sett mina mårbackor i bakgrunden? Det är sticklingarna som jag tog förra året.


Korgstol/bordslampor/lampskärm/filt IKEA, Enjoy Candles/kuddfodral min webshop, bord/stege loppisfynd, trasmatta Åhléns.


Hej igen!

Här kommer lite bilder från vardagsrummet. Trots att det har snöat i natt så har jag fortfarande vårkänslor i kroppen. Snart är det dax att ta nya sticklingar från mina gamla mårbackor. Jag brukar göra det i mitten av februari varje år. Jag längtar verkligen tills alla fönsterbrädor är fulla av blommande mårbackor och pelargoner :)

Övervintrar ni era pelargoner eller köper ni nya varje år?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara lämna en kommentar för att jag äälskar din inredning och allt i din webbshop! ! Önskar så att du ville visa mer av din inredning så som kök och badrum 😍😍