måndag 15 februari 2016

FÖRSTA SPARKARNA


Ett fönster fick komma upp på väggen igår, nu fattas det bara lite bäddtextilier och sånt. Jag hade tänkt att köpa den gråa sänghimmeln från Numero 74 men det får nog bli till hösten istället. Jag vill ha det ljust och somrigt här inne nu.


Hej!

Då var det måndag igen och den här veckan har jag fullt upp med bland annat bokföring, produktfotografering (det kommer två leveranser med spjälskydd, amningskuddar, filtar och bäddtextilier till spjälsängen) och så ska jag hinna baka bullar och semlor. Det vankas ju födelsedagskalas nästa vecka :) Igår fick jag för mig att jag ville ha ett fönster ovanför spjälsängen och det skulle ske på direkten. Stackars Mattias som får stå ut med mina påhitt :) Vet ni? Igår på alla hjärtans dag så kände vi de allra första sparkarna utanpå magen. Vilken lycka!

Hoppas att ni får en trevlig måndag.

Inga kommentarer: