torsdag 21 januari 2016

VI VÄNTAR PÅ NÅGON..


Den här bilden tog Mattias på mig när jag var i vecka 17. Imorgon går jag in i vecka 19 :)


Hej!

Våran lilla flicka är beräknad till midsommarafton. Vi är så otroligt glada och lyckliga just nu! Idag har vi vart på ultraljud och allting såg jättebra ut. Mattias var helt säker på att det var en liten tjej där inne och jag trodde att det var en pojke, men jag hade visst fel :)

Det är så mysigt att känna bebisen röra sig där inne, tänk att vi ska bli föräldrar i sommar. Jag längtar!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vad vacker mage eller hela du är såååå vacker ❤❤ grattis! Kramar

Det Vita Drömhuset sa...

Grattis! Vad kul!
Kram

Emely sa...

Vad roligt!! Grattis! :)

VillaVisheten sa...

Åh så härligt! Njut och åter njut:)
Kram Lina

Sofi sa...

Å stort grattis till er!
Så kul!
Att bli förälder är fantastiskt och kärleken man känner till sitt barn är obeskrivlig!
Stor kram till dig!

House and Garden by Bia sa...

Grattis !....min enda dottern är född den 21 juni, så ibland fyller hon år på midsommarafton ;))...men nu är det 20 år sedan, tiden går fort !!
Trevlig helg!
Bia