söndag 3 januari 2016

TULPANBUKETT


Nattlinne Lindex, månbord/korgstol/träback loppisfynd, Enjoy Candles min webshop, spegeln köpte jag i Tunisien när vi var där på semester.


Årets första tulpanbukett.


Det bästa med snön är att det blir så ljust inne. 


Jag älskar vita och krispiga tulpaner!


Hej!

Idag vankas det lite söndagsjobb och sen så tänkte jag åka iväg på en loppis. Mattias har fortfarande en veckas ledighet kvar och det känns helt underbart. Jag varvar ju lite jobb med ledighet och det funkar ju alldeles utmärkt det också :) Här ovanför ser ni lite bilder från hallen. Ett tips är att köpa ett stort klädskåp och förvara ytterkläder och skor i. Då slipper man det där "röriga" intrycket i hallen. Skåpet köpte jag på IKEA men det med glasdörrar finns tyvärr inte kvar i deras sortiment.

Hoppas att ni får en mysig söndag så hörs vi snart igen!

2 kommentarer:

Mandy sa...

What beautiful Tulips...Im looking forward to have also our first spring flowers at home. First I need to get rid of our christmas decoration :-)
Have a good start in the new year.
Mandy

Anonym sa...

Du har det så fint!! // Clara (torplivet)