tisdag 22 december 2015

HALL & GÄSTRUM


Den gamla byrån som jag köpte i fredags fick flytta in i gästrummet.


Förra årets julklänning pryder dörren in till klädkammaren.


Stege/silverbricka/byrå loppisfynd, pläd min webshop, ljusstakar Affari och den gamla fönsterramen har jag fått av pappa.


Hej!

Här kommer några bilder på hallen och gästrummet. Om några veckor så ska vi göra om lite i gästrummet. Byrån ska få sig en ljusgrå färg och så ska vi lägga in nytt trägolv. Det är alltid roligt med lite förändringar. Nu ska jag fortsätta med julstädningen och så ska jag slå in dem sista julklapparna. Är ni klara med alla julbestyr eller har ni mycket kvar att göra?

Finaste tisdagen till er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vilken snygging till stege! Precis en sån som jag säker efter.
Om du någon gång vill sälja den så har du en köpare här 😆😉
Trevlig fortsättning
Sofia