måndag 8 juni 2015

Min hemmagjorda blombänk


Mina vita minipenséer blommar för fullt.


En rustik gammal planka.


På min hemmagjorda blombänk samsas minipenséer, lobelia och sommardahlia.


Snart blommar prästkragarna i rabatten.


Jag använde mig utav 8 st tegelstenar och en planka för att bygga blombänken.


Så fort det blir lite varmare ute så ska jag ställa ut mina stora mårbackor också.


Hej!

Förlåt för den dåliga uppdateringen här på bloggen och instagram. Efter en fartfylld vecka med jobb, studentfirande och flytt så ser jag fram emot några lugna dagar. Min älskade lillasyster tog studenten i onsdags och i helgen så hjälpte vi mamma att flytta.

Här ovanför ser ni lite bilder från framsidan. Jag hittade igen blombänk som passade så jag fick tillverka en egen istället :) På framsidan har jag valt sommarblommor som går i färgerna vitt, lila och rosa. Längtar tills allt börjar blomma.

/Linda

1 kommentar:

MINA TVÅ HEM sa...

Ljuvlig blogg du har hittade den av en slump!
Kommer i fortsättningen att följa den.
Ha det så bra!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM