måndag 4 maj 2015

Min gamla mårbacka..


Jag planterade om min gamla mårbacka härom dagen. Ny kruka och ny jord gjorde susen för nu blommar den äntligen.


Små rara ljusrosa blommor.


Lerkrukor är så himla fint på våren och sommaren.


Jag tycker om alla fina detaljer på spegeln som hänger i hallen.


Jag valde att inte klippa ner mårbackan det här året. Den får vara lite ranglig ett tag till, jag tycker nästan att det är lite charmigt.


Hej!

Hoppas att ni har haft en bra helg? Här har det vart fullt upp! Vi har nämligen haft finbesök från Lindesberg den här helgen. Vi bjöd på tacoslunch och kladdkaka med plopp till efterrätt :) Vi har även hunnit hälsa på mormor, bakat fikabröd i mängder och umgåtts med bästa vännerna. En trevlig helg med andra ord! Nu ska jag fota lite nya varor som kom med budbilen precis. Trevlig måndag!

/Linda

Inga kommentarer: