onsdag 20 maj 2015

Blommor i hallen..


Månbord och pall loppisfynd, bordslampa och emaljkanna IKEA, korg och kuddfodral min webshop.


Uppe på klädskåpet ligger dynorna till utegruppen och bredvid står en fin picknick korg.


Det blev en bukett med förgätmigej i hallen också.


Naturmaterial, vitt, ljusgrått och blått. Mina favoritfärger nu på sommaren!


Den här emaljkannan är perfekt för alla fina sommarblommor.


Jag älskar att våran hall är så ljus.


Hej!

Idag tittar solen äntligen fram, som jag har längtat. Såhär ser det ut i hallen just nu, även den känns sval och somrig. Jag har skrivit det förut men det är så himla skönt att slippa se alla ytterkläder och skor. Det är lätt att det ser rörigt ut om man har allt framme. Klädskåpet är min bästa investering till hallen!

/Linda

Inga kommentarer: