onsdag 29 april 2015

I min trädgård..


Jag tycker om att ta ut lantliga och vackra textilier i trädgården.


Mina pelargoner och mårbackor har precis börjat blomma, men än är det för tidigt för att ha dem ute.


Det är så fint att blanda olika mönster! Ni hittar alla kuddfodral i min webshop.


Finaste pläden från Ib Laursen.


Vitt, blått och grönt = S O M M A R !


Hej!

Visst är det mysigt att få bära ut kuddar och plädar i trädgården? Jag längtar efter dem där varma sommarkvällarna. Grilla, umgås med vänner, spela kubb och dricka ett glas vitt. Tänk att vi snart är där! Det går nästan lite för fort :) På kvällarna när jag är ute och går med Gizmo så passar jag på att njuta av den härliga våren och allt som börjar grönska. Jag försöker så gott jag kan att leva i nuet, även om det är svårt för en dagdrömmare som jag :)

/Linda

Inga kommentarer: