tisdag 24 mars 2015

Sovrummet..


Såhär ser det ut i sovrummet just nu. Jag har äntligen fått upp gardiner i skåpet!


Jag hittade ett randigt och somrigt tyg på tygaffären härom dagen.


Favoritlampan kommer från IKEA och heter "Hemsta".


Det blev massor av tyg över så det räckte till ett kuddfodral också. 


Vi hade ju två sängbord förut men dem har jag sålt. En stol fungerar lika bra så länge. Jag är på jakt efter två trärena stolar/pallar att ha som sängbord istället.


Hej!

Här kommer lite nya sovrumsbilder. Ni ska bara veta hur länge jag har velat mellan olika linneskåp! Det här får duga så länge tills jag har bestämt mig :) Jag vill egentligen ha ett gammalt linneskåp men det verkar inte gå att få tag på just nu. Vitt och ljusblått känns somrigt och fint! Vill du också sätta upp gardiner i skåpet? Allt du behöver är: ett tyg, en symaskin, 8 st öglor, 8 st krokar och 4 st gardinspiraler. Tänk på att sätta öglorna långt ut på skåpdörrarna så att glaset inte går sönder.

/Linda

Inga kommentarer: