torsdag 5 mars 2015

Hallen och lite spets..


Lite vårpiff i hallen! De allra första små knopparna har kommit på mina nya pelargoner. Lite tidigt kanske men vad gör väl det :)


Lindex har fått hem så mycket vårfint! Dem här två fick följa med mig hem häromdagen. Jag älskar spets och den här modellen, den heter Amaze Balconette :)


Jag gillar ljusa och dova färger på våren. Ser ni att mitt senaste loppisfynd har fått flyttat upp på klädskåpet nu?


Hej igen!

Ingen leverans idag, den kommer troligtvis imorgon. Jag passade på att springa över till pappa istället, vi tog en kopp kaffe ute på altanen. Gissa om det var skönt att sitta i den varma solen? :) Här ovanför ser ni lite nya bilder på hallen. Jag lever efter Ernst mottot "I det enkla bor det vackra". Skönt med lite "luft" i inredningen nu till våren. Jag har så många planer för sovrummet just nu, hoppas på att kunna övertala Mattias att köpa det gröna linneskåpet ;) Fortsättning följer..

/Linda

Inga kommentarer: