måndag 2 mars 2015

Grönt är skönt..


Jag har bestämt mig för att inreda vardagsrummet i ljusgröna färger nu till våren. 


Mitt älskade slagbord som jag lyckades fynda på blocket förra våren.


Trasmatta Åhléns, fönsterram loppisfynd, taklampa Cervera, vita & mönstrade tapeter Boråstapeter.


Min favoritlampa! Det blir nog en tripp till IKEA snart igen :)


Dem här vita pelargonerna fick jag av bästa vännen när jag fyllde år.


Kuddfodralen kommer från min webbutik, finns även som gardiner.


Hej!

Här kommer dagsfärska bilder från vardagsrummet :) Vad pysslar ni med denna måndag? Schenker har precis vart här och hämtat en hel drös med paket. Jag blir så himla glad att ni är så många som har valt att köpa era vårtextilier i min butik! Tänk vad mycket man kan förändra hemma med hjälp utav lite nya kuddfodral och gardiner. Nu måste jag fortsätta att jobba! Hoppas att ni får en fin måndag.

/Linda

Inga kommentarer: