torsdag 12 februari 2015

Köket just nu..


Äntligen så fick vi lite mer utrymme i köket! Det är lite piff kvar. Jag tänker mig en skön matta, somriga stolsdynor, en fin duk och något att sätta upp på väggen.


Hej!

Jag tyckte att det var jättefint att ha vitrinskåpet i köket men det blev alldeles för trångt insåg vi. Bordet och stolarna stod ju åt andra hållet förut som ni kanske kommer ihåg, om inte så har ni en gammal bild här. Det här blev så mycket bättre! Köket känns 10 gånger större nu :)

/Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Linda, jag tycker det var mer ombonat mysigt med vitrinskåpet i ert köket! Tyvärr, hehe:) Men det är klart att det är viktiga att det även är bekvämt. Allt för att göra dig tveksam..jag tycker det är så snyggt med synligt porslin.:))
Men ni har iallafall ett ombonat och mysigt hem! Trevlig helg/ Ulrika