tisdag 10 februari 2015

En gammal stege..


Min gamla stege har fått flytta in i vardagsrummet.


När han inte ligger ute i snön så ligger han i korgstolen och snarkar.


Ena halvan av vardagsrummet går fortfarande i färgerna vitt och grått. Jag skulle så gärna vilja putsa alla våra smutsiga fönster innan jag byter gardiner och ställer dit nya blommor. Men det är lite för kallt ute för att göra det :)


Hej!

Igår åkte jag in till stan för att testa mina nya bågar som hade kommit hem, det blev ett par guldfärgade bågar från Tiger. Jag har haft linser i många år men det kan vara rätt skönt att ha ett par glasögon att byta av med ibland, speciellt på kvällarna. Jag hann även med en fika med mamma och en vända inne på Röda Korset, jag fyndade en gammal pall för 30 kr. Den ska få lite ny färg idag! Ser ni min nya fina klocka? Snälla mamma skämmer bort mig med presenter fast jag inte fyller år än.

/Linda

Inga kommentarer: