onsdag 7 januari 2015

Snyggaste arbetslampan

Nya lampan kommer från IKEA och heter "Kroby".

Slagbordet är mitt bästa blocketfynd!

Min gamla mårbacka lever fortfarande.

Funderar på att byta ut tyget i vitrinskåpet till något somrigare, men det får vänta en stund.


Godkväll!

Här ovanför ser ni min nya arbetslampa, ja den kommer ju inte användas så mycket till mitt arbete som ni kanske ser men jag tyckte att den passade så fint på slagbordet inne i vardagsrummet :) Det blev så mörkt när vi tog undan julen så jag var tvungen att införskaffa lite nya lampor här och var.

Idag ringde väckarklockan efter nästan 3 veckors julledighet. Mattias åkte till Stockholm tidigt imorse och jag fortsatte med mina vardagsrutiner. Bokföring och inventering står på veckans att-göra-lista! Skönt att ha det klart innan Formex :) Har ni börjat jobbat och återgått till era rutiner igen?

/inda

Inga kommentarer: