tisdag 27 januari 2015

Planer för sovrummet

Kökssoffan är ett blocketfynd som jag har målat om och gjort om till en sänggavel.

Skir sänghimmel och blåvita kuddfodral.

Här längs väggen skulle jag vilja ha en mindre skänk eller ett gammalt linneskåp.

Kuddfodral med rara blommor på, min webbutik.


Hej!

Jag har planer på att göra om lite i sovrummet nu till våren. Vi har en vägg som känns väldigt tom, jag skulle vilja ställa dit en gammal skänk eller ett linneskåp. Jag har vart inne och kikat på blocket titt som tätt men jag hittar inget som jag tycker om. Jag skulle kunna tänka mig ett gammalt skåp i trä eller ett som jag kan måla om i samma ljusgråa färg som månbordet. Det finns ett linneskåp från IKEA (här) som jag tycker om, frågan är bara hur länge det går innan jag tröttnar på färgen.

Nya vårgardiner ska upp också, vita trasmattor är redan inhandlade och så ska jag byta ut nattduksborden mot gamla pallar. Om jag hittar några vill säga :)

/inda

Inga kommentarer: