söndag 18 januari 2015

Formex 2015


I år har jag valt att ta in lite olika nyanser av rosa. Somriga gardiner och söta kuddfodral i olika tyger. Självklart blir det en hel del vitt också!
Eftersom att ni var så många på Instagram som ville ha grönt och grått så har jag beställt hem det också. Underbara paisley-kuddfodral, kuddar med snygga knappar och skira gardiner med somriga mönster på.

Ni som känner mig vet ju att blåvita textilier ligger varmt om hjärtat, så det blev en heeeel del sånt också :) Mönstrade kuddfodral i olika storlekar, plädar (randiga, blommiga och med paisleymönster), tunna gardiner, kökshanddukar och lantliga hissgardiner.

Jag hoppas att ni kommer att tycka om sortimentet lika mycket som jag. Leveranserna börjar komma in redan nästa vecka. Det kommer att komma leveranser varje vecka fram till sommaren nu. Jag hoppas att ni kommer vilja handla era textilier i min lilla webbutik :)

Ps. Bilderna tillhör mig och mina leverantörer Svanefors samt Boel & Jan.

/inda

Inga kommentarer: