onsdag 10 december 2014

Vit & rött i sovrummet

Sänghimmel IKEA, kandelaber min webbutik, kökssoffa blocketfynd.

Vitt och rött.

Påslakanet köpte jag på IKEA för några år sedan.


Hej!

Här ovanför ser ni lite bilder från sovrummet. Jag bäddar alltid med vita och röda påslakan till jul :) Tänk att det bara är två veckor kvar till julafton idag. Igår kväll gjorde jag en till pepparkaksdeg och så slog jag in lite julklappar, så skönt att slippa julstressen i år. Nu har vi bara två julklappar kvar att fixa sen är allting klart. Nu ska jag fortsätta med bokföringen. Hoppas att ni får en fin dag!



2 kommentarer:

angie sa...

tolle bilder und inspirationen, einen schönen samstag wünscht angie aus deutschland

Isabella sa...

Hej! Har läääänge letat med ljus och lykta efter detta påslakanset!! Finns någon chans att få köpa det av dig?? Mvh Isabella