onsdag 19 november 2014

Jultextilier

Finaste kuddfodralen från Svanefors och Boel & Jan, min webbutik.

En matchande löpare i en härlig mörkröd färg.

Jag tycker om att blanda olika mönster och strukturer.

Pinnstolen är ett loppisfynd och slagbordet hittade jag på blocket för en billig peng.


Hej!

Här kommer lite julinspo från min webbutik :) Mörkrött, vitt, jute och natur. Fin kombination nu till jul! Har ni sett att jag har gjort en adventsljusstake av ljusen från Enjoy Candles? Jag har ställt in timern på ljusen nu och det är så himla skönt. Dem tänder sig kl 16.30 och släcker sig kl 22.30. Jag kan gå ut och gå med Gizmo, åka hemifrån eller gå och lägga mig utan att behöva tänka "släckte jag ljusen nu?". Ett måste i vintermörkret!

1 kommentar:

Kristin/Onlyfemale.se sa...

Men gud vilka härliga bilder!

Jag har ett par likande ljus, de är verkligen kanon att det är timer på dem!

Kram Kristin
http://onlyfemale.se