måndag 24 november 2014

Förra julen

Vitt med inslag av naturen.

Julrosor är ju så himla fina.

Jag tycker om kontrasterna..

En stor julros fick pryda nattduksbordet i sovrummet.

Mina hemmagjorda stjärnor.


Hej!

Här kommer några bilder från förra julen. Bilden på Gizmo är dock tagen året innan det om jag minns rätt :) Som ni kanske minns så mådde jag inte så bra förra julen så jag har massor att ta igen. I år ser jag verkligen fram emot julen och ledigheten. Jag har en lång lista som jag håller på och bockar av. Det som jag har bockat av nu är julgransfot, adventsljusstakar, röda kuddfodral och julgransmatta. I helgen ska jag köpa julblommor, handla lite julklappar och börja julpynta :)

1 kommentar:

Veronica sa...

Helt rätt att ta det lite pö om pö... Man skall ju njuta samtidigt! Och ta vara på sig själv med.... Jag gör precis likadant hemma hos mig som du, tar igen från föregående år när det blev lite mindre av allt. I år ska det bli lite MER, men i lagom doser och definitivt mer GLÄDJE! /Veronica