tisdag 10 juni 2014

Vitrinskåpet

Finaste vitrinskåpet från IKEA, som tyvärr har utgått ur deras sortimentet.

Soppterrinen, söta skålarna och tekannan har jag fyndat på loppis.

I korgen förvarar jag små värmeljus. Tapeten kommer från Boråstapeter "Falsterbo".


Hej!

På torsdag har vi bott här i 6 veckor. Tänk vad tiden går fort! Vi trivs så himla bra här ute i Merlänna. Nästa vecka så ska jag försöka att ta tag i min långa lista med saker som ska göras här hemma. Alla ouppackade kartonger står fortfarande kvar i gästrummet, tur att det inte är så många kvar att packa upp :) Gästrummet ska inredas, köket ska få sig en liten makeover, hallen ska fixas till, gardiner ska upp i sovrummet och så ska jag sätta upp tyg i vitrinskåpet (det som står i vardagsrummet). Och sist men inte minst, midsommarfesten ska planeras! :)

Inga kommentarer: