onsdag 7 maj 2014

Klädskåp istället för hatthylla


God morgon!

Eftersom att vi har fullt med garderober i sovrummet och gästrummet så fick inte klädskåpet plats någonstans. Istället för att sätta upp en hatthylla så hänger vi in jackorna i klädskåpet. I lådorna har jag lagt in en vaxduk så dem får agera skoställ. Att ha alla jackor och skor framme kan ge ett väldigt rörigt intryck i hallen men nu slipper vi det :) Ser ni den gamla stolen? Den fick jag utav mamma när vi flyttade in :) Idag ska hon och jag åka och kika på ett vitt månbord, men först lite jobb! Hoppas att ni får en skön onsdag.

1 kommentar:

Ida Söderblom sa...

Precis så känner jag med! har typ köpt 4 olika skoställ för jag är inte nöjd men nu för et tag sedan köpte jag en skoskåp på Lidl och det står i en garderob samtidigt som vi hänger alla jackor över :) Nu efter jag gjort så, så tycker jag att det ser så stökigt ut när jag kommer hem till andra och det hänger en massa jackor och skor står överallt :P Ser rent och fräscht ut i er hall :) KRAM!!