måndag 24 mars 2014

Vårnytt från Ib Laursen!

En söt och somrig pläd som är perfekt för svala sommarkvällar.

En lantlig, snygg och praktisk termos med handtag. Ett måste i sommar!

Två fiskar som är tillverkade av drivved.

Lantliga och rustika lådor, tillhör serien "drivved".

Förvara bröd, frukt och nybakta bullar i den här fina brödkorgen.


Hej!

Jisses vad jag har burit varor idag! Det kom en stooor pall med vårnyheter från Ib Laursen imorse :) Jag är helt förälskad i produkterna som är tillverkade utav drivved, de bryter av så fint mot det vita. Jag var bara tvungen att lägga undan en pläd och en termos till mig. Som jag har letat efter en vit och snygg termos! Den kommer bli perfekt till stranden i sommar. Välkommen in i webbutiken för fler nyheter.

Kram Knorkan ♥

1 kommentar:

Gabriella sa...

Vilken vacker pläd! Underbart med blått och vitt tillsammans. Och grattis till lägenheten som du skrev om där nedan:)
Kram