söndag 26 januari 2014

Loppisfynd och sorg

Mormor och morfars bröllopsservis förvarar jag i vitrinskåpet.

Gårdagens fynd! En stor och fin soppterrin.

Vackra bestick som jag fick av mamma igår.


Hej!

Vilken tung och jobbig vecka det här har vart. Våran älskade farmor lämnade oss i måndags. Det gör så ont att förlora någon som man älskar. Jag försöker att tänka på alla fina minnen, men tanken på att jag aldrig mer kommer att få träffa henne är outhärdlig..

Tiden läker alla sår, eller hur? ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Beklagar sorgen. Du har det så vacker och vilka bilder du tar :)

kram madde

Johanna sa...

Beklagar sorgen. Jag förlorade min mormor i april förra året och hon var en av mina bästa vänner. Vi hade bott nästan grannar i hela mitt liv. Utan henne är det jobbigt många dagar. Jag funderar ofta på när det kommer kännas lättare... Vad jag än gör och vad jag än är så påminns jag av henne.

Ta hand om dig!

Kram Johanna

Så gott som sa...

Jag beklagar. En varm kram till dig! Kram Åsa

Ekenäsliv sa...

Å, beklagar sogen verkligen...
Varm Kram Anna

Gabriella sa...

Vad tråkigt att höra, beklagar verkligen. Min mormor gick bort för snart två år sen och det kändes så tomt i hjärtat.