söndag 8 december 2013

Julros

En stor och fin julros har fått flytta in i sovrummet.

Mina hemmagjorda stjärnor hänger kvar på klädskåpet från IKEA.

Jag satte på en vitt spetsband på den rustika krukan.


Hej!

Det är andra advent och snön faller ute. Vi har precis kommit hem från en uppfriskande promenad :) Gizmo är överlycklig att snön äntligen är här! Imorse fick den här fina julrosen följa med mig hem från Trädgårdscenter. Krukan ingick i priset, den är helt i min smak. Jag fick betala ynka 90 kr för allt. Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig söndag. 

Kram Knorkan ♥

1 kommentar:

Tinas lilla vrå sa...

Jättefina bilder som vanligt Linda! Du är så påhittig med olika material. Jag är själv sugen på att gå ut i skogen och plocka på mig lite material jag kan fixa och pynta med!

Bra pris på julrosen du fick! Min gick på 169:- och då var det modellen mindre. Samma model som du hade tog de 189:- men jag bor i Stockholm och det kanske har något med saken att göra? ;-)

Trevlig 2:a advent!

Kram T