söndag 24 november 2013

Livet

En lantlig och fin kökshandduk med känsla från förr.

Julrosen är min favoritblomma den här årstiden.

Dem vita små keramikhusen sprider ett varmt och mysigt sken.

Nya rustika ljusstakar (finns snart att beställa i min webbutik).


Hej fina ni!

Det var inte tänkt att det skulle bli en sån lång paus från bloggen men ibland kommer livet emellan. Det är väldigt tungt att skriva det här inlägget ska ni veta. I måndags kväll hände det något tråkigt. Något som vände mitt liv upp och ner. Stress och långa arbetsdagar, eller rättare sagt långa arbetsveckor utan att vara ledig något tar hårt på både kropp och själ...

Jag hoppas i alla fall att ni mår bra och att julstämningen börjar infinna sig hos er :) Här lyser snön med sin frånvaro men den kanske hinner komma tills nästa vecka. Det vore mysigt med lite snö till första advent!

Kram Knorkan ♥

7 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å hu din stackare!!!!!
Var riktigt rädd om dig nu.
Kram Anna

Ps: Så vackra bilder!

Så gott som sa...

Varm kram till dig! Hoppas att allt ordnar till sig!

Sofi sa...

Hej vännen!

Ta hand om dig nu!
Skickar en stor styrkekram!

Camillas Lantliv sa...

Inte kul alls att läsa gumman och man blir orolig. Hoppas det går bättre med dig nu och att du tar en paus och lyssnar på kroppen. Tänker massor på dig. Känns ju som man känner varandra så nära nu och då blir man ledsen när du har det jobbigt.

Stor kram från mig <3

Unknown sa...

Åh vad trist!
Hoppas att du kan stanna upp och ta hand om dig!

Varmaste kramar
Lotta

Anonym sa...

Ta hand om dig. Kram madde

Ida Söderblom sa...

Åh, mycket tråkigt att höra :(
Jag ger dig en stor styrkekram!
Njut av adventstiderna nu ♥
Kram ♥