fredag 4 januari 2013

Vardagsrummet

Soffan är köpt på Nice, hyllorna kommer från IKEA och de virkade kuddfodralen är från min webbutik.

Det är så fint med vita små rosor.

Som ni ser så är alla julsaker borta nu.

Fredagsbuketten.

Hej! Jag ville bara kika in och önska er en trevlig helg. Här ser ni några bilder från vardagsrummet. Det är så skönt att få bort allt julpynt och få börja längta till våren istället. Jag vill omges av vitt, vitt och kanske någon fin pastell nu :)

Kram Knorkan ♥

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Knorkan! Hvordan kan jeg bli følger av bloggen din? Du har en veldig fin blogg, god smak og jeg vil gjerne følge deg. Klem Anne

Unknown sa...

Hei Knorkan! Hvordan kan jeg bli følger av bloggen din? Du har en veldig fin blogg, god smak og jeg vil gjerne følge deg. Klem Anne

Unknown sa...

Hei Knorkan! Hvordan får jeg fulgt deg her inne på bloggen? Klem Anne

Unknown sa...

Her ble det mange av samme kommentar, men jeg fukk litt problemer med pc'n min. Beklager dette. Vil gjerne følge deg her inne på bloggen- Klem Anne

Lilla Tegelbruket sa...

Vilket mysigt vardagsrum du har! Jag håller med dig, det är skönt att få bort julen och blicka framåt mot våren :)

Trevlig helg!

Kram

Gabriella sa...

Så vackert du har det! Vilsamt och härligt=)