onsdag 22 augusti 2012

Siberian Husky

Det här var våran första promenad med Gizmo.

Vad åren går fort, om tre veckor fyller mitt lilla hjärta 6 år. Dem här bilderna tog vi precis när vi fick hem honom. Hans kennelnamn var Stålkalle :) Gizmo älskar att simma och det bästa han vet här i världen är hans gula tennisboll (den har han med sig överallt, även när vi är ute och går ibland). När dem spelar Takida - Curley sue eller Sandi Thom - I wish I was a punkrocker på radion så början han yla direkt, även om han sover, och efteråt så ser han jättesur ut. Har ni några husdjur?

Kram Knorkan

4 kommentarer:

Clara Malvina sa...

Åh så himla söt! Den rasen är så fin!
Jag hade kaniner när jag var liten, hamstrar & en häst!
Kramar

Mia sa...

Verkligen en fin hund du har, själv har jag 2 st 1 dalmartiner och en amerikanske cocker, cockisen sjunger med till Cornelis låt som heter turistens klagan bara för att det är barn hon hör i sången och sen har jag mina 3 katter.

Susanne sa...

Sötaste,

Vitspets sa...

Åhh så söt ...
Jag älskar polarhundar
Vi har 2 hundar 1 ponny 1 kanin
Och en massa akvariefiskar
Kram Karina